MBwebdesign | La Delizia weboldal redesign
21111
single,single-portfolio_page,postid-21111,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-2.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive

La Delizia weboldal redesign

A La Delizia Kekszmanufaktúra sütijeit nagyon szeretem, de a bolt hangulatát nem adta vissza a weboldaluk. Ezért a saját terveim alapján, az oldal struktúráját és menüpontjait megtartva készítettem egy olyan design-t, amely szerintem sokkal jobban visszaadja a nem csak az üzlet hangulatát, hanem a vállalkozás szellemiségét is. Az oldal céljának a sütemények népszerűsítését, az ajándékcsomagok értékesítésének növelését és a márkaépítést tűztem ki.

A weboldal designjának megtervezésekor először a főoldali látványterv készül el, és ennek elfogadása után, ez alapján lehet mutálni az aloldalakat. A La Delizia weboldalán több menüpont volt. Véleményem szerint a navigációt át lehetne gondolni, de mivel itt csak redesignról va szó, megtartottam az eredeti elképzelést és egy-két menüpontot hagytam csak el. Amennyiben minden menüpontot szeretett volna megtartani az ügyfél, a logó megmaradt volna középen csak kicsivel a navigációs sáv fölé került volna, hogy minden menüpont kiférhessen (ebben az esetben azonban más dizájnt kapott volna a navigációs sáv).

A nyitólapi slider tökéletes felület a legújabb akciók, hírek promotálására, éppen ezért nagyon fontos, hogy kattintható legyen. A slidereken úgy nevezett Call to Action (vagyis cselekvésre való felhívás) feliratokat helyeztem el és kattintható gombokat.

A következő szekcióban a kiemelt termékkategóriákat lehet elhelyezni. Ide is terveztem gombokat, hogy egyértelművé tegyem a felhasználók számára, hogy további tartalom várja, ha továbbnavigál. A gombra kattintva a termék kategória oldalára érkezik a látogató, ahol a termékeket találja.

Mivel az oldal célja többek között az, hogy az értékesítést segítse, ezért ugyancsak a főoldalra helyeztem el az ajándékba adható termékeket. Ezek ugyancsak kattinthatók, az adott termék oldalára viszi a látogatót, ahol további információkat olvashat róla és lehetősége van akár megrendelni is.

A márkaépítést hivatott támogatni azon médiumok logói, amelyek írtak a vállalkozásról. Az ismert márkák oldalán megjelent írások presztízst adnak a cégnek, hisz ebben az esetben nem fizetett megjelenésekről beszélünk, hanem szerkesztőségi tartalomról, tesztekről, programajánlókról.

Az elérhetőségeket érdemes már a főoldalra is kitenni, lehetőleg vizuális formában is. A látogató lehet, hogy ebben az állapotában még nem döntötte el, hogy vásárolni fog, de a vizualitásnak köszönhetően, amikor elérkezik ahhoz a fázishoz, ha nem is fog emlékezni a pontos címre, nagyjából tudni fogja, hogy hol keresse a boltot és a konkrét vásárlási szándékkal már rá fog kattintani a Kapcsolat menüpontra, vagy visszanavigál a főoldalra.

Megrendelő

Saját ötlet

Dátum

March 18, 2016

Kategória

Webdesign