MBwebdesign | Új weboldalt szeretnél? Ezeket gondold át előtte
21187
single,single-post,postid-21187,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-2.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive

Új weboldalt szeretnél? Ezeket gondold át előtte

A legjobb érzések egyike, amikor a megálmodás, megtervezés után először láthatod meg weboldalad design tervét, amit már csak az életre keltése tud fokozni. Sokszor azonban ezt az érzést megkeseríti a nehézkes folyamat, aminek ráadásul olykor csalódás a vége. Azonban ennek az esélye nagymértékben csökkenthető, hisz van pár pont, amelyet érdemes előzetesen átgondolnod, hogy kézben tartsd a folyamatot, a grafikust és a fejlesztőt.



Mit akarsz magadról/vállalkozásodról/termékedről mondani?


Ez alatt tulajdonképpen a pozicionálást értjük. Miben vagy más, mint a konkurenciád? Plusz szolgáltatást nyújtasz? Hosszabb garanciát biztosítasz? Sokkal segítőkészebb az ügyfélszolgálatod, mint a konkurenciáé? Szedj össze minden érvet, ami melletted szól, hisz többek között ez adja a márkád lényegét.

Ki a célcsoportod – és mit akarnak?


Mi a vevőd problémája? Mi a megoldásod rá? Kik ők? Hány évesek, hol élnek, milyen körülmények között, mi a családi állapotuk, mennyi szabadon elkölthető pénzük van? Érdemes minél többet kutatnod, és aztán beleképzelni magad a helyükbe. Vedd végig, az értékesítés melyik lépcsőfokán állhatnak. Új vagy visszatérő vásárló? Keresgél, összehasonlítja az interneten megtalálható ajánlatok? Mindez nagymértékben segíteni fog a marketing üzenetek megfogalmazásában.

Hogyan használnak egy weboldalt?


Ha tudod, hogy kik ők, hol tartanak az értékesítési folyamatban, azt is tudni fogod, a weboldalad egyes oldalain milyen üzenettel akarod megszólítani, vagy mit szeretnél kínálni neki. Mivel, hogyan, hol szólítsd meg? Itt is segít, ha beleképzeled magad a bőrébe: ha egy problémádra választ keresel és megérkezel a weboldaladra, hogyan, merre indulnál el.

Arculat és funkcionalitás


Ha már tudod, ki is vagy a piacon, kik a vevőid és hogyan akarod őket megfogni, már csak egy olyan szakembert kell találnod, aki segít megvalósítani az elképzeléseidet. Ebben biztosan tudok neked segíteni.

Ha nincs konkrét ötleted, vagy nem szeretnéd teljes mértékben a grafikusra bízni, akkor érdemes előzetesen inspirációkat gyűjteni, pl. a Pinterestről, kiválogatni azokat a design terveket, amelyeket úgy érzed, közel állnak vállalkozásodhoz vagy elképzeléseidhez. Aztán ezeket céljaidnak megfelelően lehet alakítani, hogy a végeredmény ne valaminek a másolása legyen, hanem egy egyedi, de az elképzeléseidnek megfelelő weboldal születhessen.

Fontosnak tartom, hogy a dizájn ne csak szép és egyedi, hanem funkcióját tekintve hatékony is legyen. Böngészd szolgáltatásaimat és portfóliómat, és találjuk ki együtt, milyen legyen az új weboldalad. :)
Blog
Címkék:
,

Nincs komment

Szólj hozzá!